FAQ:

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

U krijgt een automatisch gegenereerde email met een track en trace code om uw bestelling te volgen. Deze track en trace code activeert als uw zending ’s avonds is gearriveerd in het depot.

Let op! U krijgt ook een email als u heeft gekozen voor enveloppe verzending, maar deze kunnen helaas niet getrackt worden via een code.

We streven er naar om elke werkdag de bestellingen te verzenden. Hoe lang dit duurt hangt af van de verzendmethode die u heeft gekozen. Heeft u voor DHL gekozen, dat wordt uw bestelling rond 15:00 met DHL meegegeven en is deze in principe de volgende dag bij u. Heeft u voor PostNL pakket gekozen, dan gaat deze rond 17:00 naar het ophaalpunt en is uw bestelling in principe de volgende dag bij u. Heeft u voor PostNL enveloppe gekozen dat gaat deze rond 17:00 naar het ophaalpunt en is uw bestelling met 1 à 5 werkdagen bij u.

Ik ben wat vergeten te bestellen. Hoe kan ik dit aan mijn order toevoegen zonder extra verzendkosten te betalen?

Geen paniek! Heeft u gekozen voor DHL of PostNL pakket? U kunt dan een extra bestelling plaatsen en kiezen voor afhalen in Bleiswijk als verzendmethode. Vermeld bij de opmerkingen uw bestelreferentie van de eerder geplaatste order. Doe dit voor 15:00 (indien gekozen voor DHL) of 17:00 (indien gekozen voor PostNL). We kunnen het niet garanderen, maar doen ons uiterste best om uw bestellingen te combineren. [Zie ook: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?]

Heeft u gekozen voor enveloppe of brievenbuspakket en wilt u iets bestellen wat niet door de brievenbus gaat? U kunt dan een extra bestelling plaatsen en kiezen voor DHL of PostNL pakket als verzendmethode. Vermeld bij de opmerkingen uw bestelreferentie van de eerder geplaatste order en de vraag of de verzendkosten te retourneren van de eerste bestelling. Doe dit voor 15:00 (indien gekozen voor DHL) of 17:00 (indien gekozen voor PostNL). We kunnen het niet garanderen, maar doen ons uiterste best om uw bestellingen te combineren. [Zie ook: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?]

Ik heb gekozen voor afhalen, wanneer kan ik dat doen?

Leuk, dan kunt u gelijk de winkel bekijken! We sturen u een berichtje als uw bestelling klaar ligt met de openingstijden en het adres.

Kijk ook alvast op de site van onze winkel: www.speelbleiswijk.nl

Ik wil mijn bestelling toch ophalen, hoe kan dat?

Stuurt u zo snel mogelijk een mail met het juiste adres o.v.v. uw bestelreferentie naar klantenservice@spelspul.nl zodat we uw bestelling niet meegeven met de vervoerder. Doe dit voor 15:00 (indien gekozen voor DHL) of 17:00 (indien gekozen voor PostNL). We kunnen het niet garanderen, maar doen ons uiterste best om uw bestelling naar het juiste adres te versturen. [Zie ook: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?]

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd waar het naar toe moet worden verstuurd. Wat kan ik doen?

Dat kan gebeuren, er is nog geen man overboord. Stuurt u zo snel mogelijk een mail met het juiste adres o.v.v. uw bestelreferentie naar klantenservice@spelspul.nl zodat we uw adres kunnen aanpassen. Doe dit voor 15:00 (indien gekozen voor DHL) of 17:00 (indien gekozen voor PostNL). We kunnen het niet garanderen, maar doen ons uiterste best om uw bestelling naar het juiste adres te versturen. [Zie ook: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?]

Ik wil mijn bestelling toch annuleren/retourneren. Wat moet ik doen?

Vervelend om te horen, dat is natuurlijk mogelijk. Stuur een email naar klantenservice@spelspul.nl met het annuleringsverzoek. Doet u dit voor 15:00 (indien gekozen voor DHL) of 17:00 (indien gekozen voor PostNL), dan zitten hier geen extra kosten aan verbonden wanneer het niet is verstuurd.

Is uw bestelling al verzonden of al binnen, kunt u deze op uw kosten retour sturen naar:

Spelspul

Dorpsstraat 7

2665 BG Bleiswijk

Wij storten dan het bedrag binnen 2 werkdagen terug op de rekening waar het van is ontvangen.

Mijn bestelling is beschadigd, hoe lossen we dit op?

Wat vervelend dat de bestelling beschadigd is aangekomen. Helaas kan dit gebeuren ondanks dat we zo zorgvuldig mogelijk inpakken. Stuur ons een foto met de beschadiging naar klantenservice@spelspul.nl zodat we u een passend voorstel kunnen doen.

Ik heb iets niet ontvangen en op de pakbon staat niet dat het wordt nagezonden, wat nu?

Dat is niet zo handig van ons, laat ons weten wat er mist van kantenservice@spelspul.nl en we sturen het zo snel mogelijk na.

Mijn spel is niet compleet, wat moet ik doen?

Dat is lastig spelen… De uitgever moet er zorg voor dragen dat uw spel compleet is. Als er onderdelen missen, zorgt die ervoor dat u de onderdelen nagezonden krijgt. Neemt u daarom contact op met hen. Weet u niet welke uitgever u moet benaderen, of krijgt u via hen geen reactie? Laat het ons weten via klantenservice@spelspul.nl zodat wij ons best voor u gaan doen.

Ik heb het verkeerde product gekregen, hoe lossen we dit op?

We gaan kijken hoe we dit voor u kunnen oplossen. Is er iets verkeerds opgestuurd of is iets in een verkeerde taal? Vertel het ons en we zoeken met u naar een passende oplossing. Stuur een email naar klantenservice@spelspul.nl

Ik heb gekozen voor bankoverschrijving, hoe nu verder?

U krijgt een automatische e-mail met het rekeningnummer van onze betaal partner Multisafepay (NL14DEUT0319887804) vermeld ook het betalingskenmerk of bestelreferentie als u het overschrijft, anders wordt de betaling teruggestort. Zodra we bevestiging hebben van uw betaling via Multisafepay wordt uw bestelling verzonden. De verwerking kan tot 3 werkdagen extra tijd in beslag nemen.

In mijn bestelling zit één of meerdere pre-orders, wanneer verzenden jullie mijn bestelling?

Wij verzenden uw bestelling als uw hele order compleet is. Wilt u al eerder dat wij iets verzenden? Neemt u in dat geval contact op via klantenservice@spelspul.nl Hier kunnen extra verzendkosten aan verbonden zitten.

Ik heb een andere vraag, help!

Stuur ons een mailtje met uw vraag naar klantenservice@spelspul.nl en we zoeken een passende oplossing of beantwo

Product added to wishlist